Chilla Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Weeds har ju Under Pressure och jag älskar den låten! Under pressure? Med Jay-z och Dr Dre? Med Queen fattar du väl. Nja faktiskt inte. Brukar inte lyssna på sån musik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Bra serie, bra författare, grym låt. wat he said^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Den här gav mig rysningar då Prison Break hade sin första säsong uppe. Redigerat 24 November 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Weeds har ju Under Pressure och jag älskar den låten! Under pressure? Med Jay-z och Dr Dre? Med Queen fattar du väl. Nja faktiskt inte. Brukar inte lyssna på sån musik. ;) Han syftade väl på att jag heter The Queen och att jag har Queen som bild och avatar. Då borde jag gilla Queen, eller hur? Om det är någon musik som jag hatar är Det Morden i Midsomer musiken. Usch vad jag hatar den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Den här gav mig rysningar då Prison Break hade sin första säsong uppe. Hah, gav mig rysningar varje gång jag satte mig framför tv:n och såg på det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) En melodi som ätsar sig fast i minnet. Redigerat 24 November 2010 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 får gåshud varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Den här är också jäääkligt tung! Naruto Shippuden Opening 1 OBS, hur lägger man in ett Youtube klipp? Jag kan bara lägga in länkar. Redigerat 25 November 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.