Hoppa till innehåll

Kinect För Wii?


sims2galen
 Dela

Rekommendera inlägg

Men det skulle vara bra nice med ssbb på kinect. ;) Frågan e om nintendo kan komma på något som är bättre än kinect och playstation move

De skulle kunna komma på att slopa rörelsekontrollteknologin helt och hållet.

Det vore bra najs.

 

Värför. Om man bara sitter ner och spelar blir man tjock. Med lite motion i tv-spelen är det ju peeerfekt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det skulle vara bra nice med ssbb på kinect. ;) Frågan e om nintendo kan komma på något som är bättre än kinect och playstation move

 

De skulle kunna komma på att slopa rörelsekontrollteknologin helt och hållet.

Det vore bra najs.

 

Värför. Om man bara sitter ner och spelar blir man tjock. Med lite motion i tv-spelen är det ju peeerfekt.

 

Jag har suttit ned och spelat hela mitt liv, och är smal som en pinne :)

Spelindustrin har i många avseenden fördummats rejält under de senaste

åren, mycket till följd av casual-inriktningen alla de stora spelbolagen

bestämt sig för att köra på. Visst görs det fortfarande fantastiska spel,

både med och utan rörelsekontroll, men teknologin har till största del bara

fört med sig idiotiska minispel och poänglösa inslag i spel som kunde sluppit

ha vifta-omkring-med-en-wiimote-delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det skulle vara bra nice med ssbb på kinect. ;) Frågan e om nintendo kan komma på något som är bättre än kinect och playstation move

De skulle kunna komma på att slopa rörelsekontrollteknologin helt och hållet.

Det vore bra najs.

 

+1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:_

Seriöst.. du kan knappast påstå att playstation move skulle vara bättre än wii och att nintendo inte kom på teknologin först?

 

Nintendo kom inte på teknologin först, lol och Move är rätt så mycket bättre än Wii. (Ur funktions synpunkt).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:_

Seriöst.. du kan knappast påstå att playstation move skulle vara bättre än wii och att nintendo inte kom på teknologin först?

 

Nintendo kom inte på teknologin först, lol och Move är rätt så mycket bättre än Wii. (Ur funktions synpunkt).

 

När jag sa först menar jag inte först i världen utan först av konsollerna(och då med att använda de som anmäla kontrollen). Vet inte så mycket om Move men har för mig att funktionen är ganska mycket likadan och att den måste ha Eye-toy kameran vad den nu kallas för att läsa av vart kontrollerna är? Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...