Laserturken Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 (redigerat) Visa saker som du har gjort i flash, som spel/gif/bilder. Jag har börjat med flash. Här är första som jag har gjort som jag har gjort av en tutorial: http://img690.imageshack.us/img690/5514/animateda.gif Om det finns en annan sån här tråd hittade jag inte iallafall så jag gjorde en flash tråd. Redigerat 26 November 2010 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Vad använder du för flash version? Jag har just börjat med falsh och försöker att lära mig det så gott jag kan! Det är ganska svårt, men jag ska försöka att göra animationer med röster! Korta men roliga små klipp med en sketch i varje! Meningslösa som meningsfulla! Lägger upp första filmen i Feedback rutan när jag har lagt upp första animationen på Youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Vad använder du för flash version? Jag har just börjat med falsh och försöker att lära mig det så gott jag kan! Det är ganska svårt, men jag ska försöka att göra animationer med röster! Korta men roliga små klipp med en sketch i varje! Meningslösa som meningsfulla! Lägger upp första filmen i Feedback rutan när jag har lagt upp första animationen på Youtube! Flash adobe CS3 professional. Det finns en tutorial som visar hur du kan göra en sån. Och när man har lärt sig att göra en sån kan man också göra så att den hoppar eller studsar eller något sånt. Men det hade jag inte tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) Fan att newgrounds hade maintainance. Kan visa lite senare. EDIT: http://data.fuskbugg.se/dipdip/______leatherbelt.swf Redigerat 1 December 2010 av 4dd3aCiD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.