GangstaLean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 NOOO tänkte precis göra samma tråd :( OnT: Mitt är: Ak-47, Ak-74u, L96A1, M16 och MP5k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando.Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando.Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s. Dock så är sniper sämre/svårare i black ops en tidigare versioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 (redigerat) Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando. Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s. Dock så är sniper sämre/svårare i black ops en tidigare versioner. Somsagt så är den svårare att hantera med quickscopes osv i Black Ops vilket även gör den sämre än mw2 där det gick snabbare/var lättare att quickscopa, dock så är snipern fortfarande bra om man kan hantera den:) OnT: Måste vara ak-47/ 74u med rapid fire:) eller kanske commando;) offtopic: Vilken tv tror ni är bäst?:) http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=587755 http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild...xxxxxxxxxxxxxxx hade tänkt att ha den till lite xbox, marksänt ibland samt lite film tittande;d Redigerat 4 Januari 2011 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando. Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s.Dock så är sniper sämre/svårare i black ops en tidigare versioner. Somsagt så är den svårare att hantera med quickscopes osv i Black Ops vilket även gör den sämre än mw2 där det gick snabbare/var lättare att quickscopa, dock så är snipern fortfarande bra om man kan hantera den:) Ja, det var ju lättare att quick scopa i t.ex Mw2, men om man verligen e bra med t.ex L96A1 så kommer man ju kunna halv quick scopa i black ops också . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando. Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s.Dock så är sniper sämre/svårare i black ops en tidigare versioner. Somsagt så är den svårare att hantera med quickscopes osv i Black Ops vilket även gör den sämre än mw2 där det gick snabbare/var lättare att quickscopa, dock så är snipern fortfarande bra om man kan hantera den:) Ja, det var ju lättare att quick scopa i t.ex Mw2, men om man verligen e bra med t.ex L96A1 så kommer man ju kunna halv quick scopa i black ops också . Inte så svårt att quick scopa på black ops igentligen, bara att köra med variable zoom och köööta;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) Snipers suger i Black Ops imo, Men mitt favoritvapen är nog Famas/Commando. Snipers suger nt om man e bra på att snipa :s.Dock så är sniper sämre/svårare i black ops en tidigare versioner. Somsagt så är den svårare att hantera med quickscopes osv i Black Ops vilket även gör den sämre än mw2 där det gick snabbare/var lättare att quickscopa, dock så är snipern fortfarande bra om man kan hantera den:) Ja, det var ju lättare att quick scopa i t.ex Mw2, men om man verligen e bra med t.ex L96A1 så kommer man ju kunna halv quick scopa i black ops också . Inte så svårt att quick scopa på black ops igentligen, bara att köra med variable zoom och köööta;) Vet ;P. OnT: Nya favorit vapen nu, L96A1, Ak-74u, MPL, Commando och Galil ofc <3. Edit: Glömde MP5Kan :P. Redigerat 5 Januari 2011 av LemoNBeaR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Famas, M14, AUG, M16+Hardened Pro och AK47. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 G11 är riktigt skönt vapen, speciellt tillsammans med Scavenger Pro då man har ammo nog att bursta runt lite genom väggar osv. Samtidigt som man kör med tomahawk och stun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 ak74u är jätte bra har över 2000 kills med den och är bara andra prestiche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oggge96 Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 commando ock ak47 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg