KeeperofMee Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 (redigerat) Hej jag undrar om ni spelar alien swarm om ni vill se gameplay så titta på mina videor här nedan,jag ska lägga ut en till med bättre kvalitet Redigerat 28 November 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Vi lirade det jävligt mycket i KG i somras. Bra spel, rekommenderas om ni är flera som känner varandra och snackar i skype samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelarrn Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Sök på det på steam sä kan man spela gratis B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Dina filmer är typ i 5-10 fps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 2 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Dina filmer är typ i 5-10 fps.. och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Dina filmer är typ i 5-10 fps.. och? Vilket betyder att filmerna laggar så mycket att dem nästan är meningslösa eftersom att man inte ser vad som görs på dem. Jag spelar det men bara när jag ska spela med någon jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Jag har spelat det, tröttnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jag har det, ska spela till jag är i 6th prestige och level 27. Sen ska jag köra counter strike source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.