Imagine Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 (redigerat) Som sagt. När jag ställde mig upp så råkade mitt Siberia Headset åka ner i golvet. När jag satte på mig det igen funkar inte ljudet lika bra. Det känns som att basen är borta, och att ljudet i ena hörluren är sämre. Micken funkar knappt heller. Någon som vet hur, eller om jag ens kan fixa det. Redigerat 28 November 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Antar att du hade headsetet ikopplat så det kom tryck på kontakten i datorn också? Därför det kan vara den som glappar, har hänt mig. Testa med uttaget bak på datorn, eller med en annan pryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Antar att du hade headsetet ikopplat så det kom tryck på kontakten i datorn också? Därför det kan vara den som glappar, har hänt mig. Testa med uttaget bak på datorn, eller med en annan pryl. Har testat alla uttag, och sladden sitter i helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Är 90% säker på att det glappar, om du vrider lite på sladden där volymkontrollen är så märker du nog att du hör på andra örat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 (redigerat) Är 90% säker på att det glappar, om du vrider lite på sladden där volymkontrollen är så märker du nog att du hör på andra örat också.Jag hör på båda, fast den ena hör jag lite bättre på. Redigerat 28 November 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.