Kuddie Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Med tiden så kommer det sticka ut så det är lätt att klämma bort. Eller så är man awesome. Jag pressar tills allt tvingas att komma ut xD Onödigt med tanke på att pormasken kommer tillbaka efter några dagar. Jo tack jag vet. Men jag har inget liv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Klämmer aldrig, får bara fula ärr -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Pormaskarna kan du skita i men kläm finnarna, lagom mysigt med mogna finnar i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Pormaskarna kan du skita i men kläm finnarna, lagom mysigt med mogna finnar i ansiktet. Sen så att det är bättre att låta dem vara, är ju en annan sak eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.