Melinda Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Jag har hittat nästan alla mynt nu, förutom: 3-spökhuset, 6-slottet, 8-slottet (det första slottet inte det i slutet ;) Såå snälla hjälp mig hitta dom! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Jag har hittat nästan alla mynt nu, förutom: 3-spökhuset, 6-slottet, 8-slottet (det första slottet inte det i slutet ;) Såå snälla hjälp mig hitta dom! :( sök på youtube ''new super mario bros world......'' så kommer det upp där de går genom banorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zebbe Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 myntet i w6.nar du kommit till browzerdorren sa finns det ju en vagg till hoger gor vaggspark pa vaggen sa kommer du komma till ett ror hoppa upp i det sen tar du myntet!!! OBS!!! MASTE VARA MINIMAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg