💬
Logga in
Fuska.se

Följer Du Någon Tv Serie?

133 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

My little pony Friendship is Magic och How I met your mother.

Tyvärr verkar dom få slut på skämt i HIMYM, så enda anledningen till att jag kollar är att se vem morsan är.

Nivå 8 · Veteranfuskare

How I met your mother

29 Mar 2013
Nivå 6 · Fuskare

Börjat kolla på breaking bad, första avsnitten var lite sega, men sen började det hända grejer. Rekommenderas.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Har börjat kolla på Lost, ska fan ta igenom mig skiten.

30 Mar 2013
Nivå 5 · Fuskare

Breaking Bad, Game of Thrones, The Walking Dead. Ser även om Lost då det är min favoritserie (ungefär halvvägs), ser också om Coupling (riktigt klockren komediserie) och på TV följer jag The Big Bang Theory, The Simpsons och Vänner. (dock har jag sett det mesta inom alla tre så det är mest repriser)

20 Dec 2013
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Breaking Bad, Solsidan, Two and a half men, Modern Family, Big bang theory. Såg även på dexter innan, dock är ju det över nu och då började jag se på Breaking Bad. Inte lika bra enligt mitt tycke men börjar bli bättre nu i och med säsong 4 som jag är på.

26 Mar 2014
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Börjat med Game of Thrones och den är faktiskt riktigt bra! Så kan rekommendera den till era alla som inte ser på den redan.

1 Apr 2014
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Börjat med Game of Thrones och den är faktiskt riktigt bra! Så kan rekommendera den till era alla som inte ser på den redan.

Säsong 4 börjar nu på söndag! :D

Nivå 3 · Lärling Azaaxin

The Walking Dead

Rekommenderas starkt. 

2 Apr 2014
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

The Walking Dead och Orange Is The New Black just nu... dock har båda uppehåll

9 May 2016
Nivå 0 · Nykomling

breaking bad. weeds, bordwalk empire, peakyblinders, sopranos, hannibal, californication, heroes, heroes reborn, impastor, squidbillies, mr pickles, aqua teen hungerforce,  its always sunny in philladelphia, wilfred, solsidan, hjälp!, berserk, nile city, how i met your mother, triptank, review, drunk history, det är en väldigt massa bra serier hoppas ni gillar det :D

gillar ni tecknat skulle jag rekomendera (kisscartoon.me) skön sajt med hela säsonger av tecknade serier gillar ni anime skulle jag rekomendera (kissanime.to) likaså en skön sajt med tusentals anime serier man kan streama.

15 Feb 2017
Nivå 1 · Novis

följer "Thirteen" och "The King of queens"

31 Mar 2017
Nivå 1 · Novis

The little couple. Om dvärgar.

13 Jun 2017
Nivå 0 · Nykomling

Senaste avsnitten av OITNB blir det för mig just nu!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in