sup
Nu är det snart jul och jag med min dåliga fantasi har inte kommit på något att köpa till mina föräldrar. Jag kan betala max 500:- eftersom det är det ända jag äger. Endast seriösa svar tack!
sup
Nu är det snart jul och jag med min dåliga fantasi har inte kommit på något att köpa till mina föräldrar. Jag kan betala max 500:- eftersom det är det ända jag äger. Endast seriösa svar tack!
Böcker funkar väll alltid.
kaffe?
Har köpt snygga salt och pepparkar till min kära mor :) Det kanske hade varit något ?
Saker från slöjden, det tycker dom bäst om ;) Och så är det gratis.
En bok går aldrig fel, fråga om de önskar sig någon specifik bok annars kan du snoka i bokhyllan och köpa relaterade böcker :)
Kvinnor gillar oftast saker som glittrar, något halsband/örhängen/glasfigur/annat krimskrams kan funka till modern din.
Till pappan din kan du köpa en läderbanjo.
↗ till inläggetThis! ^Saker från slöjden, det tycker dom bäst om ;) Och så är det gratis.
Mina föräldrar brukar iaf bli gaada om jag har gjort något åt dem. Och som Jolt sa, du behöver inte heller betala något själv. :P
Unna dig själv något för dina 500kr. Gör som Jolt sa! ;)
↗ till inläggetOm du hade ett barn i yngre tonåren, skulle du vilja ha något halsband/örhängen då?Kvinnor gillar oftast saker som glittrar, något halsband/örhängen/glasfigur/annat krimskrams kan funka till modern din.
Hade jag varit en kvinna i mina bästa 50år hade jag nog inte haft samma smak på vad som klassas som ett snyggt örhänge som en tonåring :)
Om din mamma stickar, köp garn eller en stickbok!
Om dina föräldrar gillar mat, köp en kokbok!
Kolla på roliga affärer, teknikmagasinet har roliga grejer :)
↗ till inläggetJag antar att min unge kommer vara som jag och köper ganska neutrala smycken. Inte som att jag köper saker jag själv vill ha till min morsa, hon hade ju fått fnatt på mig isf. Men det jobbar ju alltid någon äldre tant i smyckesbutiker så det är ju bara att fråga dem. Eller så köper man ett enkelt silverhänge, typ ett hjärta eller en droppe, och en kedja.↗ till inläggetOm du hade ett barn i yngre tonåren, skulle du vilja ha något halsband/örhängen då?Kvinnor gillar oftast saker som glittrar, något halsband/örhängen/glasfigur/annat krimskrams kan funka till modern din.
Hade jag varit en kvinna i mina bästa 50år hade jag nog inte haft samma smak på vad som klassas som ett snyggt örhänge som en tonåring :)
Klart.
Böcker var en bra idé, blir nog det. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in