kiskaht Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Jag sökte och hittade inte någon annan nämner denna affär, så här kommer det: Du kan köpa en vattentät klocka Sport Armband för $ 0,01. Här är länken: http://www.brandsdragon.com/products/product_23983.htm Gör så här så att du inte betalar mer (t.ex. $ 12 !!!!)****** måste du ta bort standard "Express Shipping" och "försäkring" alternativet FÖRE betala!! 1) Jag skapade ett konto med näringslivet (Brandsdragon.com) 2) Logga in på ditt konto. 3) Lägg till objektet i din kundvagn. 4) Så kolla ----- jag använt PayPal. 5) Efter att ha loggat in på ditt PayPal i kassan och välja betalningssätt, kommer du att skickas tillbaka till deras webbplats ---- det är där du måste uppmärksamma 6) På webbplatsen finns automatiskt Express frakt-och försäkringskostnader för sjöfarten ------- i så fall bort dessa egenskaper ------ välja "fri frakt" och se till att din slutbetalning är 0,35!! 7) Sedan bekräftar betalning och vänta på din produkt att komma fram. Jag kunde inte köpa mer än 1 gång (en riktig "er på hjärtat !!!)--- det säger bara att du är" Begränsad en per kund i två veckor "och kommer att sätta punkt i Favoriter avsnitt , just när du är redo att kassan och betala för det igen. Jag tror det går med din IP-adress eftersom jag försökte köpa med en annan e-postadress och Paypal-konto. Kanske kommer någon att lista ut en väg runt detta!! Hur som helst, personligen har jag aldrig hört talas om denna verksamhet, men att läsa om det på nätet, verkar det vara i förhållande till DealExtreme och PopBuying, så för ett öre, dess värt risken ----- om jag inte skulle ge dem mina kreditkortsuppgifter ----- det är bättre att använda PayPal för ökad säkerhet! Hoppas alla fördelarna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Eh, reklam. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg