Gäst 3495abc Skrivet 2 December 2010 Rapport Skrivet 2 December 2010 Hej! Idag när jag kom hem från skolan tänkte jag sätta mej vid datan. När jag hade startat upp datan och startade skärmen la skärmen av efter ca. 1sek. Skärmen lyser fortfarande att den är påtänd. Om jag stänger av skärmen och sätter på den igen funkar den i 1sek innan den blir svart igen. Vad ska jag göra? Har jag fått virus?:( Citera
Gäst KawaiiNeko Skrivet 2 December 2010 Rapport Skrivet 2 December 2010 Verkar vara fel på skärmen, kan du låna en annan skärm (kompis eller nåt) så får du svaret ;) Citera
Gäst 3495abc Skrivet 2 December 2010 Rapport Skrivet 2 December 2010 Verkar vara fel på skärmen, kan du låna en annan skärm (kompis eller nåt) så får du svaret ;)Okej, ska prova med en BenQ som jag har till en annan dator.FYI så är det en Fujitsu Siemens jag har för tillfället till datorn Citera
CeZ Skrivet 2 December 2010 Rapport Skrivet 2 December 2010 Rätta till kablarna och se till att de sitter ordentligt. När jag hade det här problemet en gång så var mitt grafikkort riktigt jävla dammigt, tog ut det och blåste av kortet & kontakten. När jag satte i allt igen funkade det perfekt. Citera
Gäst 3495abc Skrivet 2 December 2010 Rapport Skrivet 2 December 2010 Rätta till kablarna och se till att de sitter ordentligt. När jag hade det här problemet en gång så var mitt grafikkort riktigt jävla dammigt, tog ut det och blåste av kortet & kontakten. När jag satte i allt igen funkade det perfekt.Har rättat till och blåst på kablarna, men jag har inte provat med grafikkortet:)Ska prova det också Nu har datorn börjat funka igen:) Jag bytte skärmen:) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.