CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Han har ju en behållare i filmen, han har också lagt upp en film som visar hur man får en fungerande ring som du rycker ut för att antända granaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Han har ju en behållare i filmen, han har också lagt upp en film som visar hur man får en fungerande ring som du rycker ut för att antända granaten.Jag vet? Det är just den behålaren jag ska göra närJag får reda på var man köper organic powderd dye. Ska stick någon gång idag elr imorgon till en färgbutik och se om dom har det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Det heter organiskt färgpulver på svenska, det ska alltså inte vara något syntetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Jaja tack för allt då, ska gå nu till en färgbutik, tråden kan stängas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaketPojken Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Hej, jag är ny andvändare har du hört talas som "färg pulver" eller "pulver färg" det är det du behöver jag har gjort en sådan rökbomb själv det fungerade hittar det i Hobby Shopar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.