GangstaLean Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Vad tycker ni om BO:s Sniper system? Jag tycker att det är ganska bra, dock lite överdrivet. Nstan omöjligt att döda en fiende när han väl har sett dig. Jag tycker att det borde vara lite svårare än mw2 och enklare än BO. Vad tycker ni som sagt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Perfekt. Nu behövs lite skills. Tyvärr så har jag inte denna skill, så jag kan inte använda mig utav snipers :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Perfekt. Nu behövs lite skills. Tyvärr så har jag inte denna skill, så jag kan inte använda mig utav snipers :P. Haha, men det tråkiga är att man aldrig vet var kulan kommer, så man har ren tur när man quickscope:ar. Men jag dragscopar så det har inte påvärkat mig lika mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Använd variable zoom på l96 så kan man qsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Använd variable zoom på l96 så kan man qsa.Jag vet, men asså jag menar den typen då man håller in R1 så pass länge att man inte får fram någon scope, använder det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Visst att det tar 2 sekunder till att träffa gubben nu, det är bara bra tycker jag! Då blir inte varenda match till en sniperlobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Visst att det tar 2 sekunder till att träffa gubben nu, det är bara bra tycker jag! Då blir inte varenda match till en sniperlobby.Har gjort en sniper minitage, men kan inte upload den till black ops.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Visst att det tar 2 sekunder till att träffa gubben nu, det är bara bra tycker jag! Då blir inte varenda match till en sniperlobby.Har gjort en sniper minitage, men kan inte upload den till black ops.. Spela upp den medan du recordar med capture card, och lägg upp på utube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Haha serri, första gången jag lirade fick jag in några quickscopes/noscopes så det var inte så jävla svårt imo. Dock så har ju jag en inbyggd aimbot i händerna men det är ju en annan sak. Redigerat 6 December 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Visst att det tar 2 sekunder till att träffa gubben nu, det är bara bra tycker jag! Då blir inte varenda match till en sniperlobby. Har gjort en sniper minitage, men kan inte upload den till black ops.. Spela upp den medan du recordar med capture card, och lägg upp på utube Har inget CC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Visst att det tar 2 sekunder till att träffa gubben nu, det är bara bra tycker jag! Då blir inte varenda match till en sniperlobby.Har gjort en sniper minitage, men kan inte upload den till black ops..Spela upp den medan du recordar med capture card, och lägg upp på utube Har inget CC. Aha ok, du kan bara uploada till black ops max 30 sec... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StupidAss Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Hit detection systemet förstör sniper systemet totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.