Laserturken Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 Hej, jag har ett problem med att öppna portar. Jag kan inte komma in på local ipn. Alltså det står att lösenordet är fel. Jag hade ett lösen men efter några dagar så står det att det inte funkar. testat: admin blankt password Men inget funkar. Någon som vet hur man resettar sitt password? Citera
majskolv Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 finns oftast en knapp bakom routern som man kan resetta den med Citera
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 1234 är det ibland också. Sök upp din routers standardlösen eftersom ifall du inte kan originallösenordet känar du inget på att reseta den. Kolla bakom din router, på min står det reset och så är det ett litet hål där du kan sticka in något smalt. Citera
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Skrivet 4 December 2010 1234 är det ibland också. Sök upp din routers standardlösen eftersom ifall du inte kan originallösenordet känar du inget på att reseta den. Kolla bakom din router, på min står det reset och så är det ett litet hål där du kan sticka in något smalt. Jag kudne men det ändrades av någon anledning? Det kan inte vara mina föräldrar, dem kan inget om sånt. Och en annan kompis sa att om jag inte kan så mycket om routers så bör jag inte resetta. Citera
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 1234 är det ibland också. Sök upp din routers standardlösen eftersom ifall du inte kan originallösenordet känar du inget på att reseta den. Kolla bakom din router, på min står det reset och så är det ett litet hål där du kan sticka in något smalt. Jag kudne men det ändrades av någon anledning? Det kan inte vara mina föräldrar, dem kan inget om sånt. Och en annan kompis sa att om jag inte kan så mycket om routers så bör jag inte resetta. Konsitgt.. Men du/ni klarade väl att få den att fungera när ni skaffade den, du återställer ju bara routern till fabriksinställningar så den blir bara som när ni fick den. ;) Man brukar inte behöva fippla med routers egentligen, men du kan ju kolla upp manualen för säkerhets skull ifall du behöver en CD eller så. Citera
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Skrivet 4 December 2010 (redigerat) 1234 är det ibland också. Sök upp din routers standardlösen eftersom ifall du inte kan originallösenordet känar du inget på att reseta den. Kolla bakom din router, på min står det reset och så är det ett litet hål där du kan sticka in något smalt. Jag kudne men det ändrades av någon anledning? Det kan inte vara mina föräldrar, dem kan inget om sånt. Och en annan kompis sa att om jag inte kan så mycket om routers så bör jag inte resetta. Konsitgt.. Men du/ni klarade väl att få den att fungera när ni skaffade den, du återställer ju bara routern till fabriksinställningar så den blir bara som när ni fick den. ;) Man brukar inte behöva fippla med routers egentligen, men du kan ju kolla upp manualen för säkerhets skull ifall du behöver en CD eller så. Losar man något om man resettar den? Några risker? Är det bara att sätta in en penna i? Redigerat 4 December 2010 av Laserturken Citera
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Har du ändrat några inställningar typ som öppnat portar så förlorar du dom inställningarna (och måste i så fall ställa in dom igen.) Redigerat 4 December 2010 av Collez Citera
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Skrivet 4 December 2010 Har du ändrat några inställningar typ som öppnat portar så förlorar du dom inställningarna (och måste i så fall ställa in dom igen.) Jag har köpt bättre hastighet, kommer jag få min vanliga gamla hastighet som när jag köpte den? Eftersom telefonen är inkopplat i routern kommer det hända något med telefonen också? Citera
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 Wtf telefonen inkopplad i routern? :S Citera
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Skrivet 4 December 2010 Wtf telefonen inkopplad i routern? :S Modem/Router Citera
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Skrivet 4 December 2010 Oh, en kombinerad alltså.. Är det något du har fått utav din bredbandsleverantör? Om dom kan jag nada. Citera
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Skrivet 4 December 2010 Oh, en kombinerad alltså.. Är det något du har fått utav din bredbandsleverantör? Om dom kan jag nada. Ja Men är inte det väl samma sak? Att bara resetta o.s.v? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.