Hoppa till innehåll

Cod Black Ops


Raptomex
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har under helgen lagt mitt liv åt sidan och spelar Black ops konstant.

Har även åkt ut för upprepande problem.

 

1- Spelet fastnar ibland, får upp ett meddelande om att programmet inte svarar.

2- En väldans problem när man ändrar i sina "klasser" dvs byter vapen osv. Sedan när man är färdig och ska gå ur det så dyker det upp en liten sak som säger "fetching stats" och allt som jag har ändrat är borta och jag måste göra om allt.

 

Så jag undrar är det fel på mitt spel eller är det ett fel som alla andra har som spelar PC versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns många problem just nu speciellt med PC-versionen, mitt tips är att försöka tweaka med inställningarna så gott det går. Dra även ner på grafikinställningarna, även om din dator borde klara det.

 

Googla runt lite om lagg etc, finns en hel del om det.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har under helgen lagt mitt liv åt sidan och spelar Black ops konstant.

Har även åkt ut för upprepande problem.

 

1- Spelet fastnar ibland, får upp ett meddelande om att programmet inte svarar.

2- En väldans problem när man ändrar i sina "klasser" dvs byter vapen osv. Sedan när man är färdig och ska gå ur det så dyker det upp en liten sak som säger "fetching stats" och allt som jag har ändrat är borta och jag måste göra om allt.

 

Så jag undrar är det fel på mitt spel eller är det ett fel som alla andra har som spelar PC versionen?

Det är ju så att det inte bara händer med pc-versionerna, händer också på ps3. Det står connection interrupted var annan match jag joinar :o Inga fel på min connection i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...