ZeRoZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Välkommen! Jag har gjort ett program som jag tror rätt många skulle tycka vara skönt. Det är ett radioprogram som är gjort för att förlätta för folk som är lite lata och inte orkar gå in på tex RixFm's sida då har man det här programet som har dom största radiokanalerna. Vi har också en fines som gör att man kan chata med andra lyssnare som jag tror är rätt så trevligt tex. Kan du fråga om tips på låtar osv av andra som lyssnar. Om du tycker att det här låter spännande ta en titt på vår hemsida www.fozteam .t k Om du hittar några buggar eller stavningsfel i programmet kan du gärna skriva ett pm till mig eller skriva här. Jag tar emot kritik och ideer! Tack för du har tagit din tid. Du behöver NET.Framework för att köra programmet. Hemsida: www.FOZTeam .t k //FOZ Team Bilder: Redigerat 5 December 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Chattexemplet made me lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag vet det var lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Är det svårt att göra sådana dära program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Ändra hemsidans länk så den blir klickbar! Annars ser programmet riktigt fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Inge rock klassiker 107.4 Sundsvall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Håller med PPP , rock klassiker ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.