Layton Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Hej :) Nu börjar det närma sig juletider... så har ni börjat med luciatåg i skolan? Har ni det, till exempel ett valfritt eller att ni har det på musiken? Själv har jag massor! Ska bli kul fast lite jobbigt. Vi ska ha ett klockan sju på morgonen så jag måste gå upp halv sex... /The Queeeeen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Nej, men vi hade på min förra skola. Tråkigt som fan, man var tvungen att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Tror det finns något frivilligt Luciatåg på våran skola, ja. Har för mig att själva Luciatåget är på Måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 nope.avi, eller well, finns några sångtalanger som har ett luciatåg. Har faktiskt inte tänkt på om dom går på vår skola eller om dom kommer från någon musikskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ja vi har en på skolan som är valfri och jag spelar piano till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Självklart! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Det är klart man har det, det hör ju till julen :P Den är frivillig, så jag är dock aldrig med, för jag känner inte för det, och tycker att skolan är viktigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Japp det har vi. Jag och min käre vän ska köpa en vuvuzuela och tuta när alla treor går in o sjunger. Kommer vara fullt med föräldrar. Det har vi tänkt. Planerar fortf! Det är bara treor som får gå Lucia.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Såklart, fast niorna står för det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Såklart, fast niorna står för det ;)HAHAHAHHA så niorna går i tomtedräkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Nej, de är tärnor och stjärngossar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Nej, de är tärnor och stjärngossar.HAHAHAHAHAHAH. Fett kul att se :'D Vi har BARA treor. Vettefan varför just treor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.