Zendre Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Processorfabrikat Intel Processorfamilj Core i5 Processornamn Intel Core i5-650 Processorkärntyp Dual Core Processorhastighet 3,2 GHz Processorhastighet max Processorhastighet max Max klockfrekvens med Intel Turbo Boost eller AMD Turbo CORE teknologi 3,4 GHz Minne Minne Anger storlek på det interna RAM-minnet 6 GB Typ av internminne DDR3 SDRAM Lediga minnesplatser 4 st Grafik Grafik Typ av grafikprocessor nVidia GeForce GT 420 Grafikminne Eget / Delat Eget Grafikminne Eget 2048 MB Grafikminne Totalt 4606 MB Hårddiskstorlek Hårddiskstorlek Anger storleken på hårddisken 1000 GB Hårddisk rotationshastighet 7200 RPM Hårddisk gränssnitt Serial ATA Optisk enhet DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM LightScribe Inbyggd minneskortläsare Ja Inbyggd kamera Nej Nätverkskort 10/100/1000 Mbit Trådlös kommunikation, teknologi Trådlös kommunikation, teknologi Kallas även Wi-Fi, WLAN, trådlöst nätverk, Wireless Ethernet. 802.11a - upp till 54Mbit via 5GHz bandet. 802.11b - upp till 11Mbit via 2,4GHz bandet. 802.11g - upp till 54Mbit via 2,4GHz bandet. 802.11n - upp till 150/300Mbit i 2,4GHz eller 5GHz bandet 802.11b/g/n Inbyggt 56k modem Nej Introduktionsår 2010 Operativsystem Windows 7 Home Premium Operativsystem 32/64-bit 64-bit Klarar den av star-craft II eller counter-strike source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Counter Strike Source kan den klara, eftersom Counter Strike inte kräver så mycket säger vissa. Men jag vet inte om den tar StarCraft 2, men den borde kanske ta StarCraft 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 7 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 (redigerat) okey.. kan denna kanske klara av det isf ska jag nog köpa den: Klicka här för länk till datorn Redigerat 7 December 2010 av nbp1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ganska säker på att den klarar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 7 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Nice::.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Lita dock inte bara på mig, är inte särskilt bra på datorer jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Tycker också den borde klara det, processorn räcker gott och väl men har ingen koll på hur bra GT 420 är.. Men det känns som om allt i 400 serien borde klara starcraft 2 i alla fall. Testa canyourunit.com med datorn så listar hemsidan ut vilka spel du klarar och inte. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 om mitt graffe (Geforce 7600) klarar sc2 på low så klarar den det på medium minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.