Easton Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Som rubriken säger. Hade ungefär 11k codpoints, sen försvann dom helt jävla random?! Hur? Någon som vet? Har försökt att skriva på cod's hemsida, men tyvärr så funkar inte den hemsidan som den ska... Man kan inte skriva ett inlägg om att sina codpoints är borta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Spelet är fullt av buggar och detta är ett av dem. Fler spelare som förlorat sina points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Spelet är fullt av buggar och detta är ett av dem. Fler spelare som förlorat sina points. Det var helt random också! Treyarch har en lång lista med saker att fixa :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Blir så för mig när jag köper vapen, har typ 5000 och köper ett vapen sen har jag typ 13 kvar :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg