zipy Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Hur sätter man ut starting point?? snälla hjälp mig :( Redigerat 15 Maj 2004 av zipy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det kommer upp direkt när du gjort ett nytt spel, mitt i första kartan du får upp (den med en massa vatten på). Den ser ut som en blå ruta med en gubbe och en skylt med ett S. För att välja var du vill ha den (du kan bara ha en startpunkt i ett spel) högerklickar du och väljer "set start party position..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Asså jag ser ingen kille på kartan med ett s. :blink: Redigerat 15 Maj 2004 av zipy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Har samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men hur spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag? Jag spelar inte... Jag har knappt kommit igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 När fick du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vad får man tag på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 http://rm2k3.timecircuits.net tror jag det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Sorry, skrev fel. Blandade ihop med RPG2000. Hittade en guide till det nyss, och det ska gå till så här: 1. högerklicka på punkten på kartan där du vill ha startpositionen 2. välj Set party position eller set start position (den som skrev guiden mindes inte vilket det var) 3. testa spelet och se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Men hur gör man så man kan prata med folk och annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Var hittar man sett party posision Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.