Hoppa till innehåll

The Sims 2 Hjääähäähäälp!


LOLOL

Rekommendera inlägg

Hej, jag älskar The sims 2 like mycket som 3:an. Men jag kan inte köra det! Gissa varför??? När jag går in i en stad är alla hus och dekorationer blåa!! Och diamanten ovanför hus är blå plus större!! När jag går in i en familj så Är golv, väggar, i princip allt förutom simmarna blått! Eller dom blinkar blått iaf. Och när jag trycker på ett föremål blir simmens huvud svart!!! WTF??!!

 

Min brorsa försöker hitta lösningar på internet, men inget problem eller lösning matchar vårat problem!! Vad ska jag göra?? Jag har kommit så långt på mina familjer och jag vill inte sumpa familjerna!! Några andra tips man kan göra förutom att avinstallera? Någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För hög grafik kanske? Rensa dina kvarter lite, från almänna tomter du inte behöver, ta bort dekorationer och familjer du inte behöver.

Förresten, har du laddat ned något till Sims? Det gjorde jag en gång, och då buggade sims sönder :(

Om du gjort det, ta bort det. Kan vara att det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För hög grafik kanske? Rensa dina kvarter lite, från almänna tomter du inte behöver, ta bort dekorationer och familjer du inte behöver.

Förresten, har du laddat ned något till Sims? Det gjorde jag en gång, och då buggade sims sönder :(

Om du gjort det, ta bort det. Kan vara att det är så.

Det är det som är det läskiga. Jag har inte laddat ner nåt! :blink:

Min brorsas stad har knappt nåt, fast hans stad har många föremål som blinkar blått.

Fast min stad har många grejer. Kan pröva att ta bort nåt.

Tack så mycket, TheQueen! Kram!

/LOLOL

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir så för mig också, fast allt blinkar rött. Jag har iaf för dåligt grafikkort.

Kanske har något att göra med grafiken som du och TheQueen säger. Tack för tipset!

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja, jag hoppas att det fixar sig!

Jag ibland på min syrras dator så blir kvarteret helt svart eller med massa trägolv typ...

Och ibland buggar våra simmar sönder :(

Va synd :(

 

Förresten om det är fel på grafiken, vad ska jag göra då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...