swedet Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Hej! Jag ska skriva det nationella provet i Matte C i övermorgon och hoppas att ngn skulle kunna skriva ner frågorna eller ta en bild på frågorna och skicka till mig då det nationella provet skrivs imorgon. Jag skriver alltså en dag efter alla andra. Jag kommer betala 300 kr för informationen. Maila mig det på [email protected]. mvh Swede Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Du vet väl om att nationella prov är hemliga och det är antagligen olagligt att sprida dom vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Du vet väl om att nationella prov är hemliga och det är antagligen olagligt att sprida dom vidare?Är dem inte sekretessbelagda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedet Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 jävla töntar, folk skrev idag, jag skriver imorgon.... Game on Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 jävla töntar, folk skrev idag, jag skriver imorgon.... Game onProven är fortfarande sekretessbelagda. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 jävla töntar, folk skrev idag, jag skriver imorgon.... Game onOm man skriver frågorna och frågornas svar så gör man ju något olagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 jävla töntar, folk skrev idag, jag skriver imorgon.... Game onOm det är någon som är töntig är det du som inte kan klara av ett prov utan att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.