Tora Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Hej! jag behöver hjälp med "dubbel bokhyllan" . Hur "vänder" man den? Snälla, jag behöver hjälp!:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Tryck med en sim på bokhyllan och klicka på läs roman och så kommer det massa alternativ och tryck på "Mystisk Mystisk mysterieroman" Då kommer du till andra sidan :) /The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tora Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Taaaaaaaaack! Har alltid undrat, men nu vet jag!! tack en än gång! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Taaaaaaaaack! Har alltid undrat, men nu vet jag!! tack en än gång! :D :D :DVabar att det funkade :)Hade också problem med den men sen så såg jag den där "Mystisk Mystisk Mysterieroman" och klickade på den och då kom jag till andra sidan! Jag blev överlycklig och log brett i typ en halvtimme :)MVH The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg