5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Nu är 1.04 ute, iaf på playstation 3. Ni som vill börja quickscopa, välkommen!. Nu kommer det börja klagas på att man hardscopar. Sen så har det låst sig två gånger för mig på ca 10 min också, sen så tar det jävligt lång tid innan man lyckas joina en match, då man gör det så blir det med 100% chans (hitills för mig..) att det blir connection lost. Bara jag med dessa problem, eller? Har det kommit ut till xbox 360? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Så jävla kasst... Nu blir det som MW2, 10åringar som skriker "HARDSCOPE!!!!!!" -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Jag är lite sådär halfklad då updaten inte innehöll några vapen relaterade updates till pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Jag är lite sådär halfklad då updaten inte innehöll några vapen relaterade updates till pc.Var glad över att det inte blev som för ps3-ägarna. Spelet blev inte bättre, bara sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Så jävla kasst... Nu blir det som MW2, 10åringar som skriker "HARDSCOPE!!!!!!" -.-blir det lika snabb "Quickscope" nu eller är det bara snabbare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Vad jag förstått är inte QS lika bra som i MW2, men dock nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Vad jag förstått är inte QS lika bra som i MW2, men dock nästan.det är svårare, man får sikta in i ca 1 sekund innen man kan skjuta )efter patchen) för siktet hamnar i något random ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg