christophe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har hört att det kommer den 17 September. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 TheSims 2 kommer ut den 17 september i USA så det kan inte komma ut i augusti i England då TheSims alltid släpps lite före i USA än nån annan stans. Och Nej TheSims 2 kommer inte ut på PS2 då det är ett nytt TheSims-spel till PC. Däremot kommer The URBZ på PS2 som verkar vara väldigt komplicerat. Och som dem flesta vet nu så kommer TheSims 2 den 23 September här i sverige och förmodligen i en hel massa andra länder också. Ser redan fram emot TheSims 2. Men får väl nöja mig med TheSims 2 Body Shop (CaSie) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 coolt finns sims 2 det ska jag lät köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag Läste i PCG att THe sims 2 kostade 499 :- iaf men det kommer nog kosta det.. men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag ska köpa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.