Zpmap1337 Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Jag är spelar också 1.6 !Counter-strike 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Jag är ganska säker på att jag kan slå dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Men ojdå, vill du ha en glass som pris? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ja, det är precis såna 9åringar vi vill få bort ifrån COD. Gå och lek med pokémon istället, mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ja, det är precis såna 9åringar vi vill få bort ifrån COD. Gå och lek med pokémon istället, mycket roligare.Pokémon är faktiskt mycket roligare. <3 Och dåliga föräldrar du har som låter dig spela sådana spel, fy. >:c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zpmap1337 Skrivet 17 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ja men spela mot mig då fegis ! Om du vågar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Bara jag som tror att han är ett troll, nioåringar stavar inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Bara jag som tror att han är ett troll, nioåringar stavar inte så.när jag tänker efter så kan det vara så, eller så fick han hjälp av sina föräldrar att stava och skriva åt honom -.-btw: så har jag spelat cod sedan ett jävla bra tag tillbaka, så jag tror att JAG är bättre än DIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Bara jag som tror att han är ett troll, nioåringar stavar inte så.*hosthost* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Bara jag som tror att han är ett troll, nioåringar stavar inte så.Hans dator kanske har rättstavningsprogram som min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ja, det är precis såna 9åringar vi vill få bort ifrån COD. Gå och lek med pokémon istället, mycket roligare.Pokémon är faktiskt mycket roligare. <3 Och dåliga föräldrar du har som låter dig spela sådana spel, fy. >:c Jag spelade GTA: San Andreas och Postal 2 när jag var 7-9 år gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ja, det är precis såna 9åringar vi vill få bort ifrån COD. Gå och lek med pokémon istället, mycket roligare. Pokémon är faktiskt mycket roligare. <3 Och dåliga föräldrar du har som låter dig spela sådana spel, fy. >:c Jag spelade GTA: San Andreas och Postal 2 när jag var 7-9 år gammal. Jag spelade i och för sig också GTA när jag var lite för liten, men det har inget med saken att göra. :D Tycker sådana spel är ganska så väldigt onödiga för ungar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg