DvN Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben? Tack i förväg : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben? Tack i förväg : )Ja det kommer den. I alla fall vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Om det är som med lich king och burning crusade trial så kan d inte lvla till 81 bara till 80 och 99.99% till 81. Och testa dom nya raserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CronicH Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Har nyss provat CC 10 day trial. man kan bli 80 och ha 99.9% exp. man kan alltså inte bli 81. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
questfreak Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Har nyss provat CC 10 day trial. man kan bli 80 och ha 99.9% exp. man kan alltså inte bli 81.Nej, det måste du köpa spelet för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Men köra nya raserna tror jag det går. Men inte att bli mer än 80. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Med andra ord allting jag redan sagt :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben? Tack i förväg : )Asså nej, tror inte att du är lvl 81 då. Har varit inne på hemsidan och så stod det att man måste uppgradera till fulla spelet genom trial:en. Du loggar in på din acc. på Blizzard och sen så står det WoW Trial och hur många dagar du har kvar osv. Sen på högra sidan så står det: Uprade available World of warcraft, där trycker du på enter cd-key och då har du gubben på Vanliga WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg