Hoppa till innehåll

Cataclysm Trial


DvN
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben?

 

Tack i förväg : )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben?

 

Tack i förväg : )

Ja det kommer den. I alla fall vad jag vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, Jag har inte fått cataclysm ännu så jag tänkte göra en 10-day free trial. Och fixa det till mitt account som jag körde med förut. Så min fråga är om man lvlar i trialen så lvlar man i riktiga också? Asså om jag far till mount hyjal och lvlar 1 lvl, Sen när jag köper cataclysm är jag lvl 81 då på den gubben?

 

Tack i förväg : )

Asså nej, tror inte att du är lvl 81 då. Har varit inne på hemsidan och så stod det att man måste uppgradera till fulla spelet genom trial:en. Du loggar in på din acc. på Blizzard och sen så står det WoW Trial och hur många dagar du har kvar osv. Sen på högra sidan så står det: Uprade available World of warcraft, där trycker du på enter cd-key och då har du gubben på Vanliga WoW.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...