Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag vet att det låter noobigt men hur gifter man sig i sims3??

Har 2 simar som har max relation och har haft myspys osv och jag har kollat under alla kategorier när jag klickar på simmen med den andre..så hur ska jag göra för att få de att gifta sig?

Skrivet (redigerat)
Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan man välja gift sig, sen kan man välja att ha ett privat bröllop eller bjuda in folk. Redigerat av MathiasB
Skrivet

Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan man välja gift sig, sen kan man välja att ha ett privat bröllop eller bjuda in folk.

ska prova.
Skrivet

Kan vara att det ska stå är på G under relationsmäteren, relationsmäteren är väl den som visar hur bra kompisar man är?

Ska se.

Och ja, relations mätaren är den som visar hur bra kompisar man är.

Skrivet

Dom måste vara ihop först

Skrev ju det: Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan...

Jag VET att du skrev det, jag är inte blind.

• 1 år senare...
Skrivet

Skrev ju det: Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan...

Jag VET att du skrev det, jag är inte blind.

Det händer mig ofta! Svaret är att du måste hålla i handen, kyssas, kramas, viska, o sånt mer. Typ 8 gånger. Sedan kanske man kan göra det.
  • Skapa ny...