Pomegranate Skrivet 18 December 2010 Rapport Skrivet 18 December 2010 Jag vet att det låter noobigt men hur gifter man sig i sims3?? Har 2 simar som har max relation och har haft myspys osv och jag har kollat under alla kategorier när jag klickar på simmen med den andre..så hur ska jag göra för att få de att gifta sig?
MathiasB Skrivet 20 December 2010 Rapport Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan man välja gift sig, sen kan man välja att ha ett privat bröllop eller bjuda in folk. Redigerat 20 December 2010 av MathiasB
Pomegranate Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Skrivet 20 December 2010 Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan man välja gift sig, sen kan man välja att ha ett privat bröllop eller bjuda in folk.ska prova.
MathiasB Skrivet 21 December 2010 Rapport Skrivet 21 December 2010 Dom måste vara ihop förstSkrev ju det: Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan...
Pomegranate Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Skrivet 21 December 2010 Det finns inte,alternativet föreslå att bli ihop,deras relation mätare är på max så,vad är felet?????
MathiasB Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Kan vara att det ska stå är på G under relationsmäteren, relationsmäteren är väl den som visar hur bra kompisar man är?
Pomegranate Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Skrivet 22 December 2010 Kan vara att det ska stå är på G under relationsmäteren, relationsmäteren är väl den som visar hur bra kompisar man är?Ska se.Och ja, relations mätaren är den som visar hur bra kompisar man är.
LOLOL Skrivet 23 December 2010 Rapport Skrivet 23 December 2010 Dom måste vara ihop förstSkrev ju det: Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan... Jag VET att du skrev det, jag är inte blind.
Pomegranate Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Skrivet 26 December 2010 Jag hittar fortfarande inte gifta sig,men min sim och den andre är tydligen ihop.
Sims3Expert Skrivet 27 December 2011 Rapport Skrivet 27 December 2011 Skrev ju det: Klicka på simmen som din sim är kär i och välj romantiskt, välj sen föreslå att bli ihop efter det kan...Jag VET att du skrev det, jag är inte blind.Det händer mig ofta! Svaret är att du måste hålla i handen, kyssas, kramas, viska, o sånt mer. Typ 8 gånger. Sedan kanske man kan göra det.
Rekommendera inlägg