Arako Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Du har helt helt fel, LoL skapades av icefrog, han som gjorde DotA. De har inte döpt om en massa från HoN :_LoL "skapades" väll av Guinsoo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Vettefan villken version jag laddade ner. Heter snuffen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Du har helt helt fel, LoL skapades av icefrog, han som gjorde DotA. De har inte döpt om en massa från HoN :_1. har aldrig sagt att det var samma skapare2. i vissa kretsar är HoN kändare, och det är nyare så jag valde att nämna det som exempel.3. Jag har aldrig sagt att dom har döpt om allt från HoN, jag sa att det var ungefär som HoN bara att allt var omdöpt och gratis EDIT: icefrog var med och skapade DOTA också, men LoL och HoN har iaf några av ursprungliga utvecklarna av DOTA Redigerat 14 Februari 2011 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.