GangstaLean Skrivet 18 December 2010 Rapport Skrivet 18 December 2010 Hej! Jag undrar när du ska betala, och köper en månad och du bara spelar 10 dagar av månaden, betalar du ändå samma som för 30dagar?
GangstaLean Skrivet 18 December 2010 Författare Rapport Skrivet 18 December 2010 Men t.ex finns det 30dagars typ? Att man kan köra 30 dagar och att det inte finns "tidsgränns"?
Killingspree Skrivet 18 December 2010 Rapport Skrivet 18 December 2010 Om jag har fattat det rätt, vill du kunna ladda med dagar så det bara drars tid när du är inloggad? Nej det går inte på något sätt
GangstaLean Skrivet 18 December 2010 Författare Rapport Skrivet 18 December 2010 Om jag har fattat det rätt, vill du kunna ladda med dagar så det bara drars tid när du är inloggad?Nej det går inte på något sättOkej, tack!
GangstaLean Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Skrivet 19 December 2010 Men finns det inget sätt att tillexempel betala då när man ska köra? (en dag) Får bara sitta inne på datan 4dagar i veckan, lite lönt att börja spela då...
Hivee Skrivet 19 December 2010 Rapport Skrivet 19 December 2010 Men finns det inget sätt att tillexempel betala då när man ska köra? (en dag)Nej. Och varför skulle du bara vilja spela i en dag? WoW är inte ett sånt spel
GangstaLean Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Skrivet 19 December 2010 Men finns det inget sätt att tillexempel betala då när man ska köra? (en dag)Nej. Och varför skulle du bara vilja spela i en dag? WoW är inte ett sånt spel lol jag sa inte att jag vill köra i en dag, jag frågade om det gick då jag vill spela att köpa en dagOnT tack
Hivee Skrivet 19 December 2010 Rapport Skrivet 19 December 2010 Men finns det inget sätt att tillexempel betala då när man ska köra? (en dag)Nej. Och varför skulle du bara vilja spela i en dag? WoW är inte ett sånt spel lol jag sa inte att jag vill köra i en dag, jag frågade om det gick då jag vill spela att köpa en dag Ja, det var det jag sa, varför skulle du vilja spela 1 dag? Det är meningslöst
Ryssfemma Skrivet 20 December 2010 Rapport Skrivet 20 December 2010 Men finns det inget sätt att tillexempel betala då när man ska köra? (en dag)Nej. Och varför skulle du bara vilja spela i en dag? WoW är inte ett sånt spel lol jag sa inte att jag vill köra i en dag, jag frågade om det gick då jag vill spela att köpa en dagOnT tack Finns ju 10 dagars gratis test version, se mer på www.wow-europe.com.
Rekommendera inlägg