5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Ljudet på min bärbara har slutat fungera. Jag har testat att installera om drivrutiner. Ljudet fungerar om man kopplar i hörlurar. Om man kollar om ljudet kommer ut, så visar datorn att ljudet spelas upp ur datorhögtalarna, även fast det inte gör det. Någon som har en lösning? Om ni måste ha mer info för att kunna ge mig hjälp, säg till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Högtalarna kanske är trasiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Något jag verkligen inte hoppas på :/. Finns det något annat sätt att försöka få ljudet att fungera på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Kommer du ihåg när dom slutade fungera? Hade du gjort något speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Kommer du ihåg när dom slutade fungera? Hade du gjort något speciellt?Nej, jag minns inte. Har även testat att systemåterställa två gånger, en för några dagar sedan och en för en månad sedan. Ingen fungerade. Redigerat 20 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Lyssnade du på lite väl hög musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag har exact samma problem men till stationär dator! Någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Det är jättesvårt att hjälpa en när man inte har specifik information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag har exact samma problem men till stationär dator! Någon som vet varför?Funkar dina högtalare med något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Lyssnade du på lite väl hög musik?Nej, jag lyssnar inte på någon hög musik. Utan det är normalt. Jag har exact samma problem men till stationär dator! Någon som vet varför?Gör en egen tråd :). Det är jättesvårt att hjälpa en när man inte har specifik information.Om du menar mig, så vilken information då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Något program eller du själv kan ha avaktiverat datorn av att spela upp ifrån högtalarna. Kolla bilden, det skall stå Default.. Är det svensk W7 du har ska det stå *Standard", på speakers/högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) Ska ta och kolla, men jag är nästan 100 på att dem är standard.. För om man lyssnar på musik, så såg man att "orginalet" på högersidan som du har på bilden (high definition audio service), rörde på sig då man lyssnade på musik. jajjamän, standardenhet. Redigerat 21 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.