Hoppa till innehåll

Ljudet Fungerar Ej


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ljudet på min bärbara har slutat fungera.

Jag har testat att installera om drivrutiner.

Ljudet fungerar om man kopplar i hörlurar.

 

Om man kollar om ljudet kommer ut, så visar datorn att ljudet spelas upp ur datorhögtalarna, även fast det inte gör det.

Någon som har en lösning?

 

Om ni måste ha mer info för att kunna ge mig hjälp, säg till :P

tror dina högtalare e pajj ;( sry killen ;P men jag körde med högtalare ;/ elr headset till min bärbara tills den krascha x)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle tyvärr inte förvåna mig.. vad kan ha lett till att dem gick sönder tror ni. Jag har skött om datorn riktigt bra.

 

Edit - men dock så fungerade ju det en gång, men det kanske är något sorts glapp eller så som ställer till det på nå vis.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Förlåt för bumpen, men det känns bättre att bumpa än att skapa en ny tråd.

 

Jag kan få ljudet att fungera en kort stund, så ljudet är inte "sönder" helt och hållet.

Om jag trycker in hörlurar, startar en låt och sänker ljudet på hörlurarna, då hör jag ljudet i 3-5 sekunder. Men så måste jag göra om det. Det är bra ljud och inget fel på det alls. Men som sagt så kan jag inte få det att funka helt och hållet.

 

Så, några mer tips. Jag har raderat några program som jag installerade vid tiden då problemen började. Men inget förbättrades då.

 

Har ni några tips nu? om ni har en fråga som ni måste veta för att kunna veta vad felet är eller något, ställ dem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...