5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Usch då, prövat att uppdatera ljudkortet manuellt? Hur menar du då? drivrutiner har jag ju försökt uppdatera, återställa osv. Hur slutade det fungera? Var det så direkt när du startade OSet?Om jag inte minns helt fel så var det så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 http://forumbilder.se/images/2929201022421154e.jpg Sådär ser det ut om jag lyssnar på datorns högtalare som inte fungerar, det ser även ut så om man lyssnar på musik i hörlurar eller så, men då fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Ljudet på min bärbara har slutat fungera.Jag har testat att installera om drivrutiner.Ljudet fungerar om man kopplar i hörlurar. Om man kollar om ljudet kommer ut, så visar datorn att ljudet spelas upp ur datorhögtalarna, även fast det inte gör det.Någon som har en lösning? Om ni måste ha mer info för att kunna ge mig hjälp, säg till :Ptror dina högtalare e pajj ;( sry killen ;P men jag körde med högtalare ;/ elr headset till min bärbara tills den krascha x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Det skulle tyvärr inte förvåna mig.. vad kan ha lett till att dem gick sönder tror ni. Jag har skött om datorn riktigt bra. Edit - men dock så fungerade ju det en gång, men det kanske är något sorts glapp eller så som ställer till det på nå vis. Redigerat 29 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Kan som sagt vara glapp som du sa. Hade jag vart du hade jag öppnat datorn och monterat om högtalaren. Behöver i alla fall inte vara ditt fel, kan helt enkelt vara ett produktionsfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Jag skulle gärna se och kolla hur era drivrutiner ser ut under "ljud", hur många har ni o.s.v, och om det fattas någon, jag har svårt att tro detta men jag vill gärna se en bild på det. Vem vet, kanske :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Förlåt för bumpen, men det känns bättre att bumpa än att skapa en ny tråd. Jag kan få ljudet att fungera en kort stund, så ljudet är inte "sönder" helt och hållet. Om jag trycker in hörlurar, startar en låt och sänker ljudet på hörlurarna, då hör jag ljudet i 3-5 sekunder. Men så måste jag göra om det. Det är bra ljud och inget fel på det alls. Men som sagt så kan jag inte få det att funka helt och hållet. Så, några mer tips. Jag har raderat några program som jag installerade vid tiden då problemen började. Men inget förbättrades då. Har ni några tips nu? om ni har en fråga som ni måste veta för att kunna veta vad felet är eller något, ställ dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.