Zagi Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Guildwars kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Fast GuildWars brukar inte räknas som MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zagi Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Guildwars kanske?Är det inte dålig grafik på Guild Wars? Jag har för mig att det kom ut 2003. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Det kom 2005 och jag tycker att det är bra grafik för att vara ett mmorpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Ett ganska så bra F2P-MMO är Runes of Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zagi Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Ett ganska så bra F2P-MMO är Runes of Magic.Men jag letar efter ett spel som man köper och sen är det F2P. Det kom 2005 och jag tycker att det är bra grafik för att vara ett mmorpg.Tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :PLord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zagi Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :PLord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja. Men i LotRO måste måste man väl betala i månaden? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :PLord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja. Men i LotRO måste måste man väl betala i månaden? :huh: Inte längre, men de flesta funktionerna måste man betala för tyvärr. Men om du orkar vänta så kommer Guild Wars 2 nästa år tror jag. Guild Wars är ett MMORPG som du bara köper sedan så kan du spela hur mycket du vill utan att betala i månaden.Guild Wars 2 kommer vara ett stort hopp från Guild Wars då de har lagt ner mycket tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Är inte bestämt om Guild Wars 2 kommer vara gratis, då Guild Wars 2 har en riktning av att bli ett riktigt mmo. T.ex så har Guild Wars osynliga väggar och det var ingen stor satsning på spelet, med anledningen till att driva mmo servrar är dyrt och resurserna finns inte för att uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Är inte bestämt om Guild Wars 2 kommer vara gratis, då Guild Wars 2 har en riktning av att bli ett riktigt mmo.T.ex så har Guild Wars osynliga väggar och det var ingen stor satsning på spelet, med anledningen till att driva mmo servrar är dyrt och resurserna finns inte för att uppdatera.Aha, det visste jag inte. Tack för informationen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.