Hoppa till innehåll

Mmorpg-spel


Zagi
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :P

Lord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :P

Lord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja.

 

Men i LotRO måste måste man väl betala i månaden? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag spelar mycket gratis MMORPG-spel. Men sen har jag tröttnat på dem som är gratis, men jag kan inte så många MMO's som INTE kostar i månaden utan man bara köper dem och sen är dem F2P. Så jag undrar om någon kan ett kul MMORPG-spel. :P

Lord of The Ring Online har jag för mig blivit gratis, men finns vissa grejer man måste betala en månadskostnad på för att utnyttja.

 

Men i LotRO måste måste man väl betala i månaden? :huh:

 

Inte längre, men de flesta funktionerna måste man betala för tyvärr.

 

Men om du orkar vänta så kommer Guild Wars 2 nästa år tror jag. Guild Wars är ett MMORPG som du bara köper sedan så kan du spela hur mycket du vill utan att betala i månaden.

Guild Wars 2 kommer vara ett stort hopp från Guild Wars då de har lagt ner mycket tid på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte bestämt om Guild Wars 2 kommer vara gratis, då Guild Wars 2 har en riktning av att bli ett riktigt mmo.

T.ex så har Guild Wars osynliga väggar och det var ingen stor satsning på spelet, med anledningen till att driva mmo servrar är dyrt och resurserna finns inte för att uppdatera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte bestämt om Guild Wars 2 kommer vara gratis, då Guild Wars 2 har en riktning av att bli ett riktigt mmo.

T.ex så har Guild Wars osynliga väggar och det var ingen stor satsning på spelet, med anledningen till att driva mmo servrar är dyrt och resurserna finns inte för att uppdatera.

Aha, det visste jag inte.

 

Tack för informationen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...