Pomegranate Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Tjena alla. Jag undrar om Kvällsnöjen är värt pengarna? Vad är det för nya funktioner/Jobb som kommer med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Det är det absolut!! Det är jättekul!! Man kan bli kändis (Jag har själv en känd sim) och då får man göra olika uppgifter som kändis! T.ex gå på gym, göra reklamer osv. Dessutom kan man skriva autografer, bli paparazzifotad och få billig rabatt på barer! Få prylar och gå in på kändisnattklubbar osv. Bli vampyr kan man också! Och bilda band, de e så kuuuuuuuul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Kommer det en ny stad med den också? Isåfall hur är den staden,vad finns det för nya saker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Kommer det en ny stad med den också?Isåfall hur är den staden,vad finns det för nya saker?Ja. Det medföljer en ny stad, som heter Bridgeport.Jag körde inte så länge utan expansionspaketet, så jag vet inte vad som är nytt med den så mycket. Bara att det finns nattklubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Kan man bo i den staden eller är det som med typ kina,egypten och frankrike som man kan resa till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Kan man bo i den staden eller är det som med typ kina,egypten och frankrike som man kan resa till?Man kan bo där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 ok,tack för svaren,jag köper den nog nån gång under våren :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubble Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Älskar spelet. =) Men lägenheterna i Bridgeport är för små. xD Men det finns hus med, lite utanför centrum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg