SNUFFINATOR Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Klarar min dator av black ops? Processor: AMD Athlon II X4 620 Processor (4 CPUs), ~2.6GHz Memory: 4096MB RAM Hard Drive: 214 GB Video Card: ATI Radeon HD 5700 Series Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Beror på, Black Ops skulle jag kalla halvfärdigt, jag spelade tills första prestige nivå 45 innan jag verkligen var säker, detta är en tidig betaversion. Flyter inte alls på vissa datorer som det sitter ett 6870 i medans vissa med ett 5750 flyter kanonbra. Men det kommer antagligen fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 (redigerat) Kommer fungera om lata Activision valt att optimera spelet för dina komponenter. Activision satsar mera på att lösa fel när det kommer till Xbox 360 som nästan är helt problemfri. PC och Playstation 3 ägare lider varje dag med problem. Ändrat: Spelet ska flyta på galant med dina komponenter som sagt.. Själv får jag fps drops som drar mig ner till 3-4 fps i början av campaign och jag kör på HD 6870, AMD Phenom II X4 955 3.2ghz klockad till 3.6ghz samt 4GB arbetsminne. Redigerat 23 December 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 lånar tråden lite och frågar ang fps, på cs så är fpsen efter skärmen men på cod och sånt är det efter prestandan på grafikkoret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 (redigerat) Det är alltid efter prestandan, processorn och grafikkortet är det som spelar störst roll. Däremot så låser man ofta fpsen vid skärmens uppdateringsfrekvens (hz) för att inte bilden ska bli dålig (din dator renderar bilder snabbare än skärmen kan rita). Redigerat 23 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.