Trixet Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 HJÄLP! Hittar/förstår inte hur man ska göra med de 3 urnorna som man ska placera i altarna(kring level 12 lr ngt), eller snarare kan jag bara lägga ut en(i Forntemplet). Men de 2 andra hittar jag inte var/hur jag ska lägga dom.. Tacksam för svar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixet Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Ingen som iaf kan berätta om det finns flera altare eller om man ska lägga alla på samma ställe? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Det är få personer som spelar sims längre, eller så har de stuckit från fuska.se. För jag har sett att forumet blivit mindre på senaste tiden. Du kanske kan fråga på ett större forum, fuska.nu kanske eller googla? Det finns säkert en bra sida. /Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikkan Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 HJÄLP!Hittar/förstår inte hur man ska göra med de 3 urnorna som man ska placera i altarna(kring level 12 lr ngt), eller snarare kan jag bara lägga ut en(i Forntemplet). Men de 2 andra hittar jag inte var/hur jag ska lägga dom..Tacksam för svar! :)Du ska placera alla tre i den förbjudna byn, där du kommer ifrån, gå direkt till vänster så ser du tre saker där du ska ställa urnorna på. men vart hittar man urnorna?! har hållt på i 2 timmar och letat nu! paniik, tell me, please :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg