swagzter Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fick:1500Line 6 spider IV 15 förstärkareHantlarPresentkort på GamestopKalsongerChinosTurtlebeach ear force PX21(tror dom heter så)Koss porta pro.12 månader xbox liveJuste fick ett presentkort på 500 kronor på game också du skrev ju redan att du fått ett present kort på game ;s. Skillnad på Game och Gamestop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fy fan vad jag älskar grillplattan jag fick den steker burgare på 3 min blankt och dem smakar så jävla gott. <3 <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Full Lista: * Logitech G110 Gaming Tangentbord* 32" LCD Full HD, PC Ready* Borderlands: GOTY* Dragon Age: Ultimate Edition* Axe Shampoo och Spray* Kalsonger* Tröjor Fick allt jag önskat mig + lite till.önskade mig också logitech g110 en dart tavla istället :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Fick:1500Line 6 spider IV 15 förstärkareHantlarPresentkort på GamestopKalsongerChinosTurtlebeach ear force PX21(tror dom heter så)Koss porta pro.12 månader xbox liveJuste fick ett presentkort på 500 kronor på game också du skrev ju redan att du fått ett present kort på game ;s. Skillnad på Game och Gamestop! Är det ;Ö?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 1000 kr 2 biobiljetter Flugfiskespö Godis Kommisarie späck(dvd) Sherlock Holmes(dvd) Toy story 3(dvd) Radiostyrd helikopter Displayskydd till Ipod touch Värdshistoria(bok) T-shirt Nöjd som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 3st Björn Borg skärp Kallingar Simpsons möter Futurama 1100kr En triss 5st tialotter (vann 20 spänn) Spotify premium 3 månader Neccesär 6 nummer av LEVEL 8gb minneskort till mobilen Strumpor Snowracer Godis Tror det var allt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 (redigerat) AC brotherhood 500kr 2 skraplotter (ingen vinst...) Tangentbordstvättare iTunes presentkort på 600 Varm chokladpinne Asgrym morgonrock som jag har på mig Playstation move (inga spel :/) Game och gamestop presentkort Skitstark laserpekare Två WoWtröjor mysbrallor 2 böcker Prenumeration på WoWtidning Presentkort på naked juice bar Presentkort på teknikmagasinet Jävligt mycket grejor, skitglad! Redigerat 25 December 2010 av Hypnotoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 AC brotherhood500kr2 skraplotter (ingen vinst...)TangentbordstvättareiTunes presentkort på 600Varm chokladpinneAsgrym morgonrock som jag har på migPlaystation move (inga spel :/)Game och gamestop presentkortSkitstark laserpekareTvå WoWtröjormysbrallor2 böckerPrenumeration på WoWtidningPresentkort på naked juice barPresentkort på teknikmagasinet Jävligt mycket grejor, skitglad!Och du är 11 år?Jävlars så bortskämd :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Det var ju inte så dyra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 AC brotherhood500kr2 skraplotter (ingen vinst...)TangentbordstvättareiTunes presentkort på 600Varm chokladpinneAsgrym morgonrock som jag har på migPlaystation move (inga spel :/)Game och gamestop presentkortSkitstark laserpekareTvå WoWtröjormysbrallor2 böckerPrenumeration på WoWtidningPresentkort på naked juice barPresentkort på teknikmagasinet Jävligt mycket grejor, skitglad!Och du är 11 år?Jävlars så bortskämd :/ Ja just det, 1000 kr i månadspeng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 AC brotherhood500kr2 skraplotter (ingen vinst...)TangentbordstvättareiTunes presentkort på 600Varm chokladpinneAsgrym morgonrock som jag har på migPlaystation move (inga spel :/)Game och gamestop presentkortSkitstark laserpekareTvå WoWtröjormysbrallor2 böckerPrenumeration på WoWtidningPresentkort på naked juice barPresentkort på teknikmagasinet Jävligt mycket grejor, skitglad!Och du är 11 år?Jävlars så bortskämd :/ Ja just det, 1000 kr i månadspeng. Nope, får 200 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 AC brotherhood500kr2 skraplotter (ingen vinst...)TangentbordstvättareiTunes presentkort på 600Varm chokladpinneAsgrym morgonrock som jag har på migPlaystation move (inga spel :/)Game och gamestop presentkortSkitstark laserpekareTvå WoWtröjormysbrallor2 böckerPrenumeration på WoWtidningPresentkort på naked juice barPresentkort på teknikmagasinet Jävligt mycket grejor, skitglad!Och du är 11 år?Jävlars så bortskämd :/ Vadå?Får man inte ha en jävlars stor släkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.