IRaeven Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Hej, nu behöver jag tips på bra klasser som är lätt att gå upp i lvl med. är lvl 45 och har 13000 så ni kan säga nästan vad som helst ;), tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 AK74u (Grip och Rapid Fire), Lightweight, Warlord och Marathon. Troligtvis en av dom lättaste klasserna att använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 AK74u, Scavenger, Sleight of Hand och Ninja. Är asnajs, får många kills också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 AK74u, Scavenger, Sleight of Hand och Ninja. Är asnajs, får många kills också :)Skare va en AK74u utan attachments(stavning)? Easton@: använder den just nu o äger sönder på tdm, gick upp 1 lvl på 25min med den ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Ak74u med extended mag och grip. Scavenger. Det är en bra klass :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Spela Domination elr Headquarters, då får du med XP än TDM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Spela Domination elr Headquarters, då får du med XP än TDM.Ok, men får man mer kills på HQ lr domi? 3FJSKFJSKGJES@ Ok, men vad ska man har för tredje perk? (antog att man skulle ha warlord som andra perk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ja, självklart warlord som andra perk, att jag inte tänkte på det :P. Men jag vet inte riktigt, valfritt. Jag kör ninja (tror jag) men man kan ha vilken man vill där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Spela Domination elr Headquarters, då får du med XP än TDM.Ok, men får man mer kills på HQ lr domi? 3FJSKFJSKGJES@ Ok, men vad ska man har för tredje perk? (antog att man skulle ha warlord som andra perk) Rekommenderar Hacker som trede perk, har du pro kan du även sabotera för fienderna genom att sätta sprängladdning på care packages eller hacka deras equipment och Sentry Guns/Sam Turrets så dom blir dina :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Spela Domination elr Headquarters, då får du med XP än TDM.Om man är okej på Search and Destroy så får man mer än om man är bra på HQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 AK47, Double Mags Lightweight/Scavenger Pro Sleight of Hand Pro Hacker Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg