Easton Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Tjo! Öppnade nyss mina julklappar. En av dom var ett presentkort på 500 kr ifrån Stadium. Jag ville mycket gärna ha bara pengar, inget presentkort. Så nu undrar jag: Kan man gå in i butiken och byta bort presentkortet mot 500 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Oftast brukar det inte gå. Men du kan ju alltid handla en sak för 500kr. Sen gå till en annan Stadium affär och säga att du köpte fel och om det går att byta den mot pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Kan man inte köpa nåt för typ 100 kr och sedan få 400 tillbaka? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Kan man inte köpa nåt för typ 100 kr och sedan få 400 tillbaka? :/beror nog på affärenFör några år sedan så använde jag ett presentkort på 400kr och köpte en bok för 300kr och fick tillbaka 100kr i kontanter, men i en annan affär fick jag ett kvitto som jag kunde använda igen med dom pengarna som fanns kvar i presentkortet Redigerat 24 December 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Du kan ju alltid sälja det för 400-450kr till någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.