MrJesper Skrivet 25 December 2010 Rapport Skrivet 25 December 2010 Hej, har försökt att läsa lite grann på Internet. Jag har denna bok: Största skrattboken (Gul) och fick denna nu i julklapp. Är det samma bok? Har den gula på stugan så jag kan inte kolla. Citera
Hoonigan Skrivet 25 December 2010 Rapport Skrivet 25 December 2010 (redigerat) nej. en är utgiven 2010 den andra 2007. sen är det olika många sidor i dem EDIT: om du trycker på "Finns även som inbunden" så ser du att det är samma bok fast den gula är inbunden Redigerat 25 December 2010 av PissWasser Citera
LOLOL Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 Har läst stora skrattboken och största skrattboken. Båda böckerna har många lika skämt och färre olika, tyvärr. Citera
Hoonigan Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 Har läst stora skrattboken och största skrattboken. Båda böckerna har många lika skämt och färre olika, tyvärr.fast båda dom han länka till hette "största" Citera
LOLOL Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Har läst stora skrattboken och största skrattboken. Båda böckerna har många lika skämt och färre olika, tyvärr.fast båda dom han länka till hette "största" Jag vet, jag ville bara säga det. Citera
MrJesper Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Skrivet 27 December 2010 nej. en är utgiven 2010 den andra 2007. sen är det olika många sidor i dem EDIT: om du trycker på "Finns även som inbunden" så ser du att det är samma bok fast den gula är inbundenMenar du att det är olika skämt eller bara att det är mer i en? Citera
Hoonigan Skrivet 29 December 2010 Rapport Skrivet 29 December 2010 det var 1 sida mer i den inbundna, om jag minns rätt. nej. det är samma bok ändå Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.