Kevve Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Jo, jag har tänkt att köpa en Antec 300, och jag undrar hur luftflödet med fläktarna som ingår är? Det följer inte med någon till framsidan så jag tänkte köpa en http://www.inet.se/artikel/8903395/revolte...-grey-led-flakt att sätta där. Redigerat 26 December 2010 av Kevve Citera
CeZ Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 Finns en 140mm i taket och en 120mm där bak om jag inte minns fel. Vet inte hur bra luftflöden dom har men du kan ställa dom Low/Medium/High. Personligen tycker jag at revoltecs fläktar (den du länkade) är lite högljudda, men det är smaksak och du kan alltid köpa en fläktkontroller. Citera
Kevve Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Skrivet 26 December 2010 Det blir två extra fläktar, men då undrar jag också. Skulle det vara bättre att placera båda fläktarna där fram, eller en där fram och en i mitten på utblås? Och hur isåfall sätter man fläkten på utblås? Citera
CeZ Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 Vad menar du med "mitten"? Du vänder bara på den. Citera
Kevve Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Skrivet 26 December 2010 Vad menar du med "mitten"? Du vänder bara på den.På sidan menade jag. Citera
CeZ Skrivet 26 December 2010 Rapport Skrivet 26 December 2010 Jaha, du får testa dig fram. Vet inte riktigt hur dom 2 medföljande fläktarna är konfiguerade, har för mig att dom är lite speciellt inställda. Jag skulle nog satt båda som insug i fronten eftersom övertryck (blåsa in mer luft än du suger ut) gör så du får mindre damm i datorn. Riktigt snyggt blir det också ifall du sätter LED-fläktar där. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.