GtaZebbe122 Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Tja,,Jag köpte Black ops idag och är jävligt förbannand för det inte funkar ;s Jag har installerat spelet ,Men sen när jag skall starta det så kommer det up en Pop-up som säger att `` BlackOps.exe har stött på ett problem och måste avslutas´´,, ni kanske förstår bättre om jag säger att det är en sådan Pop-up där man kan klicka på ``Skicka Felrapport´´ eller ``Skicka inte´´ väldigt tacksam för svar.;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Tycker du ska nämna lite mer specifikt om problemet. Vad har du för komponenter i din dator? Har du uppdaterat de senaste drivrutinerna till din dator? Svarar du på dessa finns det en möjlighet att vi kan hjälpa dig. /Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag vette fan vad jag har för komponenter,,Skall kolla upp det. Ja,jag har det senaste..Jag har läst manualen för Black ops och min dator skall klara spelet. det är en fil eller nåt som är skadad..så om jag klickar lite vidare på denna Pop-up så kan man kopiera en sak som man sedan klistrar in i fältet på `` Den här datorn´´ så kommer det upp massa ord i Anteckningar.. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Börja med att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Det har jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har du kollat genom kraven för att kunna köra spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ta reda på vad du har för komponenter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 När ni säger Komonenter,,Menar ni typ grafik kort o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 När ni säger Komonenter,,Menar ni typ grafik kort o sånt?Nej vi menar grafikkort, processor, minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Så jag tror inte det har nåt med det att göra.;/ men min fråga är egentligen om nån vet om det är någon fil eller något som måste ändrar..? Redigerat 27 December 2010 av GtaZebbe122 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Skriv vad du har då, inte vad du tror om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Så jag tror inte det har nåt med det att göra.;/ men min fråga är egentligen om nån vet om det är någon fil eller något som måste ändrar..?Nej men det tror jag, seså säg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.