Proccito Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Tjenare Nu är det så att jag vill ha 50000 cod-points till Prestige Leaderboards och undrar hur jag ska kunna få cod-points snabbt och så enkelt som möjligt Har ca 23000cod-points nu Tacksam för svar EDIT: Stavfel Redigerat 27 December 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag va uppe i typ 50k eller något när jag spelade mycket wager match. Men jag gick in i weekend gambler och körde One in the chamber asmycket. Sen gick jag in i High roller och det votades one in the chamber och jag kom första gången tvåa och andra gången etta. :D Tjänade 38k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Tack så mycket fick ihop 14000 på en kväll :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Tack så mycketfick ihop 14000 på en kväll :DNajs ;D På High Roller, om man kommer etta så får man 30000 ;D! Fast man satsar 10000 =/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Tack så mycketfick ihop 14000 på en kväll :DNajs ;D På High Roller, om man kommer etta så får man 30000 ;D! Fast man satsar 10000 =/. funderar på att köra det, men då är det ju 1/56 att jag får det ag vill ha.Är bäst på One ine the Chamber på Nuketown :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Jag själv körde en one in the chamber, bettade 10.000 då alltså. Det var de läskigaste minuterna i min black ops-historia. Men man vann :D. Så om du vill, så kan du ju köra det. Men det är ju stor vinst, men om man förlorar så förlorar man ju riktigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Jag själv körde en one in the chamber, bettade 10.000 då alltså. Det var de läskigaste minuterna i min black ops-historia. Men man vann :D.Så om du vill, så kan du ju köra det. Men det är ju stor vinst, men om man förlorar så förlorar man ju riktigt mycket.det är det som är problemet :PKör jag High Roller så får jag fyra olika spellägen, helt random.Det jag helst vill ha är 1. One in the Chamber, 2. Gun Game, 3. Skarpshooter och 4. Stick and stonesFick Stick and Stones idag och lädde med två hundra poäng. 30 sekunder innan mantchen slutade fick jag en Tomahack och fick försöka få 700 poäng <_< Förlorade 10000 points på det, ganska frustrerandeHade jag vunnit då hade jag kunnat låsa upp Leatherboarden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ajdå!. Tycker också att OITC är det roligaste wager-match läget!. Men vad är en leatherboard för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Där du kan se och jämföra dig med alla spelare i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Nej, det är Leaderboard/s, inte nån läderplatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Nej, det är Leaderboard/s, inte nån läderplattaOps, stavade visst fel :visslar: Iallafall så har jag snart 50.000 så problemet är löstTack för hjälpen. Fick One in the Chamber på Nuketown i High Roller :D Vann där 30.000 poinoch saknade du knappt 2000 points Så problemet är löst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Bra att jag kunde hjälpa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg