IRaeven Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Hej, nu är det så att mitt black ops inte funkar att köra online på, det kommer bara upp dendära "dowloading game settings" och sedan står det att det inte funkar, någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 antar att du fixar med servrarna jag kan inte komma in på hemsidan iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) antar att du fixar med servrarnajag kan inte komma in på hemsidan iallafallAtt jag fixar med servrarna ? Ok ;(. EDIT: Det funkar nu men tack iaf Majvor ;D! Redigerat 26 December 2010 av LemoNBeaR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Nej, att treyearch (eller vilka nu som tar hand om servrarna) håller på att fixa med dem. Det var fler som hade problem med det igår kväll, på ett annat forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg