MrJesper Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till? Citera
majskolv Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer Citera
Ryssfemma Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer Bojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering. Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas. Citera
MrJesper Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Skrivet 27 December 2010 Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer Bojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering. Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas. Hur sparar man i HD/FullHD? Citera
Ryssfemma Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Finns bland alternativen när man är på väg att spara videon som klar. Citera
MrJesper Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Skrivet 27 December 2010 Finns bland alternativen när man är på väg att spara videon som klar.Är det bara på vista/7 för jag kör Xp Citera
Ryssfemma Skrivet 27 December 2010 Rapport Skrivet 27 December 2010 Du behöver Windows Live Essentials 2010 minst tror jag, vet dock inte om det funkar på XP. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.