Hoppa till innehåll

Videoformat Som Funkar I Wmm

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?

bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer
Skrivet

Hej har filmar några klipp med en Kodak Playsport Zx3 och försökt att konvertera dem ett tag nu, men inge filer fill funka... Vad ska jag konvertera till?

bojkotta wmm, kör med sony vegas istället, om du inte vill det så klarar wmm .wmv filer

Bojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering.

Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas.

Skrivet

Bojkotta WMM? Inte direkt så att du måste betala, det är en gratis tjänst som hjälper dig med simpel redigering.

Perfekt för youtube samt att spara en video med 1080p i upplösning är inte alls så svårt för nybörjare som Sony Vegas.

Hur sparar man i HD/FullHD?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...