Spelarrn Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Tenare tjenare=) Jag har läst mycket om ett spel som hetter LittleBigPlanet. Det ska tydligen va mycket popis och jag kanrse skulle köpa det. Men jag har ingen aning om vad man gör så kan ni berätta lite vad det gårut på?? Mycket taksam för svar==) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Spelet går ut på att klara massa roliga banorcoch samla priser på banorna. Man kan samla trophies och man kan också bygga banor och köra banor som andra har gjort. För varje bana du klarar så får du massa kläder till din gubbe mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelarrn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Ok, tack kanse gör ett inköp då==) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Ok, tack kanse gör ett inköp då==)Gör det. Spelet är kul och roligare blir om du spelar med andra också :)Det har också fått bra betyg och jag gillar det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.